madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2012

let me go...

Av madelene - 25 augusti 2012 23:19

Då var man på jobbet igen. Väldigt skönt, eftersom jag inte ville vara hemma idag. Varit irriterad sen jag vaknade klockan 14 idag, eller sen jag blev väckt klockan 14. Hur fan kan man väcka någon som ska jobba 30 timmar natt under en helg ?

Aja.

Är trött som ett as, eftersom jag inte kunde vilat något innan jag drog till jobbet-någon bestämde sig för att dessutom ha besök.

Men men det får gå ändå....lär döda någon imorgon.


Det är typ jag när någon har väckt mig. Stör för fan inte någon som sover!
kroppen vaknar när den känner sig redo -så CHILLA!



Förra natten satt jag och pratade med en gammal vän typ igenom hela natten.  Riktigt skönt att bara kräka ur sig grejer och personen som lyssnar bara lyssnar utan att döma ut en.
Saknar honom jättemycket. Det var så skönt när han bodde här. man kunde bara gå dit och bara vara... man behövde inte göra något speciellt, eller vara något speciellt, man bara var - helt chill, rätt av.

så tråkigt när han flyttade :(

kommer ihåg att jag typ alltid drog hem till honom på morgonen. Kom med mitt glada humör, satte på kaffe och städade undan till honom medans han vaknade ordentligt i sängen. Spelade Standing soldier för att han skulle ha skön känsla till att gå upp :P

Aa jag saknar det. Men han har lovat mig att komma till mig snart :)





Denna natten har jag inga arbetsuppgifter -mer än att "vakta" dåra.Så vi får se vad jag hittar på. NÅGOT måste jag göra annars somnar jag garanterat.
Tacka faaan för min dator alltså... ^^

Skulle försöka göra en header. hatar att behöva läsa mig till hur man gör, det borde vara så logiskt och enkelt så man inte ska behöva läsa sig till skiten.



Hoppas alla har en bra lördag :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards