madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2012

Gör det jag gör bäst -ingenting

Av madelene - 10 augusti 2012 12:07

Skönt att vara ledig idag :) Att inte behöva göra något,göra som man vill. Det finns inget bättre.

Det kittlar skönt i hela kroppen, av ingen anledning alls - bara för man är fri liksom. Love it.

Hemmafru hade varit jobbet för mig - göra som jag vill hela dagarna ;P


Baby är dessutom och jobbar,så jag är helt själv. Det kan vara väldigt skönt oxå, att bara vara för sig själv, göra som man vill, hur man vill.. haha ja, jag älskar friheten :P


Igår va jag med blatten ju. Supermysigt ^^ var ju längesen vi hade trevligt på riktigt. Brukar mest vara massa flippande och en snabb runda.


Igår körde vi iväg till en sjö, riktigt nice. Bara satt och pratade i solen - planerade planer som aldrig lär hända antagligen, men det var kul ändå haha.

Vi har så jävla roliga minnen, så sjuka i huvudet vi varit- och som vi litat på varandra! ;P

10 mil åt fel håll bara för att jag säger det :P HAHAHA.

körde fast totalt på bilstranden för att jag sa man kunde köra där.

Rådjuren -boonk, en liten knuff hahah ;)

Vilse i Amsterdam :P

Alla sena nätter med alla olika människor... ^^

Halland! hahahah!!!

Det EXTREMT dyra godiset, sån otur haha :P

Så höll vi på, massa minnen.


Aa, sen lite jobbig. Men jag har kontroll över det. så låt han skämma ut sig för mig :P hahah


Som sagt ska bara ta det lugnt idag.

Imorgon är det jobb..

skönt att schemat snart är slut!


J hörde av sig och bjöd in mig till kräftskiva hos honom ikväll... Så jävla tråkigt!

Jag börjar 7 imorgon - och att ta mig till Mellbystrand nu ikväll, för att sen ta mig hem senare ikväll/inatt är inget jag är sugen på - inte med den kollektiva trafiken vi lider av idag. och speciellt inte med tanke på hur deras grupptryck påverkar mig :P haha. Sist kom jag hem med ett blått öga för att jag skallade ett bord, skulle visa något och vips tappade jag kontrollen över huvudet.....för mycket alkohol!


Så jag missar det ikävll! Så typiskt!


Men han lovade att tänka på mig genom hela kvällen, så det är ju........skönt (???)


Nej - maaaaaat!


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards