madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 23 maj 2012

Oh i'm sorry I wasn't taught how to say 'F*ck you!' politely.

Av madelene - 23 maj 2012 10:26

Har vaknat tidigt två dagar nu. Vaknade först 7, men vägrade gå upp! Sov 2 timmar till sen orkade jag inte mer. Blir så stressad när jag vet att jag har något att göra under dagen. Är rädd för att jag inte ska hinna med mig själv.


Baby är och jobbar. Dom ringde och KOM och HÄMTADE honom.

Det fula med allt det här är att baby har jobbat där från och tills en 2008, men har alltid blviti ersatt av någon som har bättre kontakter än honom. Typ chefens unge,någon på företagets dotters pojkvän, någon på företagets son, aa massa av såna nollor.


Igår fick jag nog! Har varit riktigt sur många gånger på hur dom behandlar människor men igår nådde dom gränsen!

Det skrevs ut på facebook av en anställd där att dom behövde folk OMGÅENDE!!! det var akut!!

Så Dinny ringer upp chefen och frågar om dom behöver folk och chefen bekräftar detta. När chefen sen förstår att det är Dinny så ber han dinny återkomma på fredag, PÅ FREDAG!!! Om en vecka KANSKE.... Bara what?! På FACEBOOK skriver anställda ut att det är fullständig kaos!?!


Så jag blev sur, ringde upp min far som har ett "status"-efternamn. Som i sin tur ringde upp en "halv-chef" på stället, vars dotter tagit dinnyd plats 09.

Han leker heeelt dum "åh herregud, honom har jag inte tänkt på faktiskt. Han är ju jätteduktig, inga klagomål alls. jag har bara glömt honom" FUCK YOU!

Sur jag blir på såna nollor, falska nollor -burn in hell! behandla inte männiksor annorlunda!!! (det gör mig ritkigt upprörd alltså. gjord för att slåss mot såna!)


Iaf, idag ringder den här "halv-chefen" och ber dinny jobba. Tar honom helt förgivet som om hela dinnys liv tillhörde dom helt pltösligt.

Nu dög han, nu ska han få visa vem han är - för nu har han ett "bra" efternamn efter sig.

Det får mig att koka innombords, samtidigt som jag är väldigt glad! :D


Det är övernice med extra inkomst, blir lite halv rika ett tag ;)


Men sättet det funkar på, fan vad arg det gör mig!! Vem är dom att döma ut folk och sätta andra människor högre och viktigare ? Dom är ingenting när det väl kommer till kritan, så vad fan leker dom för ? Utan deras jobb är dom samma som min pojkvän! Utan status är dom INGET! 

kom till oss utan status!! kommer spotta på er! HUUOH!


jag ska oxå jobba idag, senare ikväll -hos min moster på sjöstugan. Riktigt tråkigt, för det är fint väder och där finns ingenn chans till att chilla i solen. Hard work. :P

Sitter jag i solen så ser jag inte när kunder kommer, och då missar jag ju hela grejen med arbetet :P haha.


Så ska snart ut i solen, sola lite. Sen tänkte jag cykla till Fittsjö (vittsjö). Älskar min nya cykel ju ^^




 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards