madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 13 maj 2012

Det är så dom gör det där i Stockholm

Av madelene - 13 maj 2012 14:23

Det räckte man kom hem till piss-människorna och hålan igen så var allt igång. Ja koookar sönder!

Kom hem igår kväll från stockholm, allt var bra och lugnt.

Sen vaknar man idag, massa idioter ringer och terrar en - utan att vilja ett skit! VEM GÖR SÅ SÖNDAG MORGON ?!

Stick!



Så jag kommer tillbaka med samma humör som jag lämnade er med :P Funny me...........not

Men det blir lätt så här, där folk är idioter och oftast på heltid :)


Trivdes i Stockholm, eller asså jag trivdes i stan. Att gå på stan! Jag älskar det :)

Utelivet i Stockholm är jag dock inte så stort fan av - väääääldigt speciella människor, jag fixar inte status nissar - för mig är vi alla människor, ingen har högre värde.

Så jag fick spel. Störde mig på alla "hemlösa hundar" som slickade vem som helst var som helst för att stå rätt till och komma in på ställen.

och att stå i kö inte gällde för alla människor, och att dom som inte behövde stå i kö trodde dom var jesus by himself.

Avundsjuka handlar det inte om, som folk älskar att skylla på -nej,det är sättet dom gör det på som stör mig. Människorna blir fula och äckliga i mina ögon, hur fina eller vackra dom än var innan, när dom håller på sådär. Att tro man är något är aldrig vackert!

Nej, konstigt folk med konstiga tankar ooch synpunkter. och så ska dom få allt att se så bra ut, när det inte är det.

Stureplans svampen var ju mini mini mini liten! Och den som skulle vara så stor och representera hela stureplan - kaos då eller vad ? Allt låg ju hullerombuller..

Samma med plattan, som oxå skulle vara så stor i stockholm stad - piss liten och skit äcklig. riktigt smutsigt ju.


Så ja, lite blandade känslor över vår huvudstad - Nu förstår jag varför Malmö vill ta över titeln! Malmö är så mycket bättre och finare -trots att dom är konstiga och lustiga på sitt lilla sätt. Gillar ju inte malmö direkt så (gillar inte gå på stan i malmö,för människrona är konstiga), men ser hellre de som huvudstad än Stockholm, för det är bara fejk.

Typ såhär fejk

  Ingenting är som det ska -allt är för andras skull,för andras tycke.

Aldrig för en själv,aldrig sig själv.



Men som sagt, jag gillar storstäder- känns som en frihet jag inte kan förklara, jag kan andras ordentligt och känner ingen oro överhuvudtaget. Jag är bara glad :) och nöjd :)  och jättepossitiv :)


Kollar man på bilderna så har jag ett FETT leende heela tiden hahah.

Uppdaterar mer senare. Lägger upp bilder och sådär.


Som ni märker är jag inte på så bra humör just nu. Så gnäller mest..

Men kommer in senare och delar med mig av mer :)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards