madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 10 maj 2012

Oh i'm sorry I wasn't taught how to say 'F*ck you!' politely.

Av madelene - 10 maj 2012 12:24

Vaknade upp på väääärsta möjliga sättet! Fucking ute-maskiner! Guuuuuuud vad jag hatar dom! Gräsklippare,trimmer,allt sånt skit! bara stick!!

och vad händer sen ? Jo någon dum jävel ringer - asså folk som KÄNNER MIG, BORDE veta att man helst inte ska störa mig innan klockan 12, helst efter 13!

Jag har inte dygns rytm som alla andra, vill inte ha den dygns rytmen alla har! - eftersom jag ääääälskar nätterna, jag blir mer motiverad till att göra grejer på kvällen/natten -stora anledningen till varför jag ska bo i en storstad oxå, där dör inte allt klockan 20.00 som det oftast gör i såna här pisshålor!


Aa som ni kanske märker så är det inte den bästa humöret jag är på! fucking fuck!

Somande runt 5 imorse, fastande vid jersey shore :P haha men gud så kul det är! haha.

Fattade ju inte innan vad alla tjatade om Jersey shore,men okej fine - det är bra dårra, eller dåligt bra. Såå pinsamt,urflippat och dååååligt så det blir otroligt bra. Negativa grejer som turn into good stuff ;)

haha vet inte :P


Men iaf, kände redan då tidigt imorse att mitt humör inte skulle bli det bästa idag. och just det, jag har ju mina attarax, knarkar sönder mig med dom -good luck chuck på "sockertabletter".

Nej, det är självdisciplinen som ska fram - turn the bad thoughts too good things. Svårt här,skitsvårt.


Fick precis spel på en vän nu oxå. inte meningen, men stör fan inte mig. Håll för FAN INTE på med MIG!!!

Tro inte du kan vandra över mig, leka med mig eller nåt - I fucking bring you down!

Dock överreagerande jag kanske, kunde varit mycket trevligare -men pallar helt enkelt inte. Varför ska alltid jag vara den som tänker mig för, nej fuck det. Gör inte mig sur,arg eller what ever. För JAG kan inte kontrollera det, mindre kan du och allt blir bara urflippat. Tippa på dina fucking tår!!


Ah!

Jobb om någon timme. Ska jobba övertid ikväll oxå, ser jag inte fram emot men men. Sen tidigti imorgon så bär det av till Stockholm, biljetter och hotell är bokat! :D

Lite positivt i detta svarta hål...

Ska ha så roooligt! Leka att jag är stads männsikan iam born to be ;P Haaaahhahaha


Skönt att komma ifrån allt här, riktigt skönt :)


       

 
 
Hippieflickan

Hippieflickan

11 maj 2012 11:58

Avskyr också ljudet av gräsklippare. Är så allergisk mot gräs att det är sjukt :P så det påmninner mig bara om att jag snart kommer att nysa XD

http://hippieflickan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards