madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

wööörk hard!

Av madelene - 9 maj 2012 12:43

Igår spenderade jag heeeeeeela dagen på sjöstugan. Trodde bara det skulle vara en stund, men ack neej -klockan 21 kunde jag gå hem.

Men det gick jättebra och jag tycker verkligen det är jättemysigt att gå där uppe och fixa. + jag tycker om att jobba inom sånt servering.

Lite stressigt imellan åt eftersom jag bara varit där EN gång sedan min moster öppnade.

Så jag hade ingen aning om var grejer var, eller vad priserna var + jag fick följa en lapp för att fixa kassan och ja massa annat.

Men som sagt vi fixade det och allt blev jättebra. Moster var jättenöjd när hon kom för att låsa. och kunderna då såklart, verkade oxå nöjda. Var väl en som tyckte hemskt synd om mig som blivit lämnad ensam när jag inte kunde - men som sagt dom fick sin fika och betala fick dom göra, serverade blev dom - och ungarna åt massvis med glass, så jag tror dom vart nöjda dom oxå :)


Har ont i hela kroppen idag av att inte ha suttit ner någonting på hela dagen igår.

men ska snart gå och jobba på mitt vanliga jobb. usch,pallar inte! Men det är bara till att se glad ut och gå dit, det går ju så snabbt sen ändå.

Sen är det jobb imorgon oxå den drraaarr vi till Big town stockholm!!! :D

Ser verkligen ifram emot det! Sååå kul!

Behöver jag efter allt jobbade och allt negativt i mitt lilla huvud - jag och en TJEJ-kompis, thats all i need!  


Ska bara chilla fram tills det är dax att gå och jobba...

Trösta min baby som inte mår så bra idag :( och det är faktistk synd om honom :(



Hörs kanske senare ikväll när jag kommer hem, annars  haaaaa deeä!


Har några bilder jag ska lägga upp oxå. haha :P


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards