madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 5 april 2012

Mullig och gullig

Av madelene - 5 april 2012 22:57

Har suttit och spelat lite poker här i eftermiddags.

Min blatte kom hit och chillade lite, skrattade och spelade poker.

Jag åkte ut skitfort, jättetråkigt. Sitta och kolla på dom spela om markerna fram och tillbaka var döötråkigt. Så tråkigt så jag började vattna blommor, och plocka undan grejer och sådär - Rastlös som fan nu när man inte jobbat på några dagar.


Annars har jag bara tagit det lugnt. Varit ute och gått lite och sådär. Städat undan lite i sovrummet.

Mja, bara tagit det lugnt helt enkelt.


Imorgon ska jag och baby baka bullar :)

Jag är skitdålig på det, men Dinny han kan. Så det är vårt uppdrag imorgon ^^

+ att vika och lägga in alla kläderna i garderoben.


Ska rensa ut en gång för alla oxå! Fan vad irriterad jag är över att det hänger för mycket i garderoberna!

Ska hänga allt i outfits, och dom kläderna som saknar kompisar,ja dom åker i den stora svarta påsen och ner i källaren - eller blir sålda om jag har tur :)


På lördag blir det jobb iaf, det är bra! Ser ut att bli en dålig månad.

ingen som ville vara ledig över påsk, mer än en person...


Inte för att jag heller firar påsk.

Tycker dock det är lite tråkigt kanske... Hade ju varit kul att sitta och äta och ha det bra med familj och släkt.

Men det blir väl inget med det. kan ju alltid föreslå det, på lördag kväll :D

Pang idee nu bara sådär!

Får se om mamma vill, planen är ju planerad hemma hos henne :P Men JAG ska fixa allt, jag lovar.

ja ja ja, vi får väl se om jag lyckas fixa ihop något :)


Dax för mina sista 20 situps nu då, innan jag ska gå och lägga mig.

Har lovat mig själv det nu. jag måste göra NÅGONTING, och fram tills motivationen har kommit fram så gör jag mellan 100-150 situps om dagen. Wainar till och med över dom och försöker fuska!

Har typ inte tränat på 4-5år kanske , så jag behöver ju verkligen det!! Och jag ska vara bestämd över det.


Dock tänker jag inte lägga ut pengar på skiten. Har massa grejer här hemma som min impulsiva mamma har köpt för längesedan som hon sedan gett till mig.

Har dvd:er,vhs:er,hantlar, bollar, magtränar ja och massa skit.

Dock ska jag bara använda hantlarna och mina dvds.

Få väl se om jag lyckas med något resultat.


gör jag inte det så får jag höra av mig till min barndomsvän som är stor som ett hus och Pt tränare.

Han får skrämma skiten ur mig så jag brukar allvar - det är sista utvägen alltså.



Tror bara jag behöver röra lite på mig för att gå ner mina feta extra kg.




Haha döm mig inte


Hatar att bilderna blir 1000% gånger sämre när jag lägger upp dom här

än tex på facebook.

Skitirriterande!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards