madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 22 februari 2012

vill helst av allt ta allt med en klackspark!

Av madelene - 22 februari 2012 13:52

Jag vaknar alltid av att någon ringer till mig, förstår inte varför människan bestämt sig om att allt helst ska ske på morgonen/förmiddagen. Man är duktig om man är uppe i tid och fixar och håller på..

dom säger man mår bättre av att gå upp i tid - men det måste ju bara från människa till mönniska ? jag menar jag hade inte mått dåligt över att vakna 12 varje dag om inte andra hade påpekat om hur FEL och ILLA det är.. Förstår inte...


Idag är jag ledig och för en gång skull så har jag vaknat med energi i kroppen. Jag vill göra massa idag, jag vill vara som innan (eller nja, inte rikitgt kanske) Det dumma med människan - man vill ha förändring men vill helst att allt ska vara som vanligt.


Aja, har lagt i en maskin tvättn som snart är färdig igen.

Trots att vädret får en att vilja skjuta sig själv i huvudet så har jag en mysig känsla - har tagit 2 atarax i förebyggande syfte. jobbigt att vara livrädd för att må dåligt,  bara den ångesten kväver ju en helt blå...

Så vi får hoppas jag är såhär hela dagen! Rakt fram och.... mig själv kan man nog säg. jag känner mig som mig själv idag :)



Ska ringa Slynan idag oxå, har jag BESTÄMT mig för! Var evigheter sen jag pratade med henne, och idag har hon varit och gjort ultraljud så hade varit kul att prata med henne.


Jag borde passa på när jag känner såhär, i vanliga fall orkar jag inte prata i telefon.

Det oroar mig för mycket liksom,på något konstigt vänster.

Tror det är kontroll behovet, jag vet inte vad som ska sägas innan jag svarar i telefonen, och i ren räddsla för att jag ska göra något fel under samtalet så skiter jag hellre i att svara.. jättekorkat och irriterande..

Hatar ju alla dom som har mobiltelefon men som inte svarar i den.

Mobilen uppfann dom liksom för att man ALLTID skulle vara tillgänlig,no matter what.

jag får skärpa mig!


Nä nu ropar både disk och tvättmaskin på mig..

Hörs senare kanske :)


 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards