madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 21 januari 2012

Love my music more then my boyfriend

Av madelene - 21 januari 2012 20:30

Sitter och kollar igenom massa gamla låtar. Fy vad roligt det är! Så skön känsla man får :) jag har ju alltid varit super lycklig med dom bästa runt omkring mig. Vad wainar jag om ?!?! jävla depression, utan anledning!

Musiken får mig att känna mig stark och helt,HELT oövervinnlig!


Ett skitbra tips är att man lyssnar på musik innan man ska sova..Jag har sån "sov-lista" som jag somnar till. Det är skitskönt och man blir så glad innan man somnar + då vaknar man ju oxå mycket gladare. Musiken lyfter en liksom - på rikigt, inget överdrivet skit.

Mja,om man gillar musik som jag då ^^


Sitter och längtar tills jag ska åka till min vän :D Åååååh så möööysigt XD

Önskar jag kunde sova hos honom och stanna där förevigt ^^ men det går ju inte...


Dessa låtarna tex - Hbg, hem till ett freak som hade skitnice lägenhet men som var en riktigt tönt. Hade kul inne på toan där efter några timmar, festade som ett as och sen gick jag hem till C, som jag umgicks med 24/7 innan. Han var Dj och kunde inte mixa låtar. Det lät förjävligt och helt galet, som om min farfar hade gett sig på att mixa lite beats..

Hahah som vi skrattade åt den här killen. Han gjorde allt för att få vad han var ute efter...

"eehm ja, jag ringde precis sån spåtant. och tydligen ska du och jag passa jäääättebra tillsammans. Hon såg i sina kort att vi kommer bli lyckligare än vad vi först trott detta skulle leda till, braa va?" - Fuck off nolla, ge mig k*k!

Iaf denna låten lyssnade vi på när jag festade där i lägenheten med killens kompisar.. Enda bra låten som jag fick sköna vibbar av.

Vet inte varför, men den fastnade. Bliiir glaaaad :D



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards