madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 21 januari 2012

Help finding!

Av madelene - 21 januari 2012 01:46

Jag hade behövt hjälp att hitta en låt. Hörde den för några år sen och äääälskade den, sån fjortis låt :P

Brukar inte gilla såna låtar,typ finns några stycken bara. som QBN flow- dagboken...

Denna låten gillar jag för man blir så glad av den, kan inte sluta le. Känner igen mig själv lite kanske,eller kände igen mig själv.

Har minnen från när jag mådde sådär bra, fast det var dåligt. Men skön känsla ändå


Låten heter: Shoorty Ft Thezz - ironi eller inte.

Ja har letat överallt men jag hittar inte den. Förstår inte hur den bara har kunnat försvinna.

Hade den på min gamla dator, men den pajade. Störigt!


Man hittar bara texten. Varför lägga ut texten och inte låten ?!


[ Shorty Vers1]
Jag är som svart och vitt och det blir svenska hits,
Och jag är inte kändis bara nästan visst,
Nej men Ops det var en hemlis juh,
undra om jag får plats i nästa dansbands grupp,
men dansar bara dansband eller spelar dom bara kefft?
Det är bäst jag håller käft för jag är bara keff,
Jag kan inte rappa jag är riktigt sämst,
Det är jag och mina dvärgs som kickar sparkcykel,
Trampar du på mig så blir det pang i nyllet,
jag är ganska bra på hits efter söt som socker,
-kolla efter Thezz jag säljer henne på blocket,
för ett sexpack öl eller ett PSP!!
jag är den bruden som bara älskar tv spel,
men när jag spelar det så blir jag ganska sné,
slänger ur mig saker som får mig verka cp

(flytta på dig din jävla struts pung, okej jag skjuter han i röven. Yes!! nej fan han putta ut mig )

[ Shorty Vers2]
Men Tycker du dom inte borde ha pallar på statiol,
När man betalar med kort för jag når aldrig upp så,
Jag ska döda han som kom på de så är det gjort,
Eller fixa diskar för pygmeér för jag är för kort,
jag är en glidare med fingret i näsan när killar kommer fram,
dom tycker jag är äcklig och försvinner fort som fan,
men vissa står kvar och jag får cp rycket,
Du är för ful för mig grabben gå och köp en cykel,
nej jag är inte dryg jag är helt underbar,
när ironi är som bäst så är jag klockren så klart,
men det som slår allt och det som är bäst
när jag ska köpa cigg måste alltid visa leg,
Vi små folk ser allt från ett annat perspektiv.
men jag är inte bitter och inte naiv,
för när det kommer till de att jag blir 40 år,
så kommer det se ut som jag är 17 år,
nej sa jag 17 år jag menade 70 år!!!


[ Thezz Vers3]
jag äter knäckebröd o jag e jätte skön,
men när du träffar på mig lär du be en bön,
för Alla säger att jag ser ut som Grinchen,
Men shorty jag har väl inte hår på ryggen?
Jo kom få jag kamma och ge dig manikyr,
lägg ut mig på blocket jag hoppas jag blir dyr,
men säljer du mig där får du skylla dig själv,
för jag e som Jackass och deras lilla dvärg,
men du… jag älskar nästan dig,
det jag vill säga e du borde klippa dig ,
jag är som mini tayson biter dig i hälen,
jag får dina öron ramla av från högra näven,
Se på mig! när jag pokar dig,
men titta inte snett för jag bankar dig,
Jag är ganska häftig shoo leen bree,
jag vill också vara gangster kan jag inte vara med!!!




haha blir lycklig bara av att läsa texten. Så klockren i mellan åt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards