madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 20 januari 2012

Only God can judge me

Av madelene - 20 januari 2012 14:41

Satt uppe till 4 inatt. Lika bra, ska ju ändå jobba inatt :P aaalltid bortförklaring,säger dom ;)

Satt och kollade igenom bilder på en sida. haha riktigt nördigt, bara blädrade och blädrade och snodde några stycken - men det tror jag man får :P  Skitsamma, va skulle det göra att bli anmäld för en bild ? Man ska ju härma i så mycket annat, fashon and shit.


Aja, väntar besök. Jag ska hinna med att lämna ett paket och hämta ett paket innan dess. Telefonen ska lämnas, hittat alla rätta papper nu så nu ska den bara skickas iväg och sen hoppas jag på det bästa :)

Och ett paket från hm ska jag hämta :)  Kom för flera dagar sedan, men glömde det första gången jag var där och sen har jag inte orkat röra mig.. Laaat.

Sorterade alla papper igår oxå som jag bara slängt in i ett skåp, allt var i hullerombuller. Så det var skönt att få rätt på allt. Ska bara sätta in det i pärmarna oxå. La det liksom bara i pärmarna sålänge ;P


Redigerade massa bilder oxå inatt, och gjorde egena bilder - kul som fan :) Nya hobbyn, skönt att ha en sån för en gång skull. Försöker hålla stenhårt på mina hobbys, för det är det enda jag har. Därför uppdaterar jag lite oftare nu, för detta är faktiskt något jag gillar att göra :)

Stör mig på dom människorna som ser ner på dom som öppnar upp sig på internet. Typ skriver man ett deprimerande i sin status på facebook så finns det folk som ska ha någon korkad åsikt om det. Ingen respekt för andra människor, ingen medkänsla alls.  Det finns kanske dom som bara behöver få skriva ut vad dom känner, sen är allt bra igen..

Och dom som anser att man tycker synd om sig själv bara för man har en dålig dag, men FUCK YOU!

Jag väljer inte att sitta och böla och må dåligt! Det är något som bara händer i mitt liv, precis som positiva grejer händer utan kontroll. Jag delar med mig av det positiva så varför inte av det negativa i mitt liv ? Mitt liv är inte ett glatt rosa moln som jag svävar runt på! Mår jag dåligt så säger jag det! Det syns inte på mig, eftersom jag HATAR när folk tycker synd om mig,jag tycker inte om att känna mig svag...Så nu vet ni det

Så snälla för i helvete, låt mig skriva om hur jag känner! Utan att döma mig! Jag är inte sämre bara för att jag VÅGAR dela med mig av ALLT i mitt liv, inte bara the happy moment. iam keepin it real! inte någon jävla fake värld där alla ser lika dana ut och bryr sig om alla dom där rätta grejerna. Iam standing out!


Aja. Får väl fixa mig då så jag kan gå ut bland folk :P






 




















 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards