madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 6 januari 2012

COUNTING ALL THE ASSHOLES IN THE ROOM!

Av madelene - 6 januari 2012 18:01

Hade så mycket upp planerat i mitt huvud idag, men typ allt gick åt helevte.

Försöker hitta ett annat boende, men jag hittar inget. Jag vet man ska gå in varje dag och kolla, inte bara när man får sina små ryck. Men jag kollar alltid... Det är skitsvårt tycker jag.

Sen hade jag tänkt att kolla jobb, men det finns heller inte.

Att ta tag i det på riktigt innebär för mig att man ringer till kommunen där jag vill bo och frågar om jobb och lägenhet.... ? Så kan man väl göra ? Kanske borde jag då lyssna på mig själv och göra som mina egna tankar säger åt mig att göra,RINGA och kolla upp allt det där. Inte förlita mig helt på det här jävla internet.

Nästa veckas mål!


  


Mja, så ingenting blev som jag hade tänkt mig. Jag tänkte iaf att jag skulle hitta något och söka på något, men nope. Ingenting och jag började mer och mer tänka negativa tankar om att jag kommer vara fast här föralltid :( Fyfan...

Blev riktigt sur av tanken att vara fast här, bland alla människor jag inte passar ihop med... ingenting är på riktigt.

Så jag gick ner mig lite, satt och kokade inombords samtidigt som jag själv tyckte allt var väldigt tragiskt, så jag grät samtidigt. Hatar detta stället!



Kom sen på att jag faktiskt hade gjort ett viktigt samtal tidigare idag och att jag kanske ska ge mig cred för det istället för att bli skitsur över att det inte blir som jag vill....

Så jag lyckades vända tanken :) Rätt stolt över det, det är lätt om man bara vill. (eller jag ska inte säga för mycket)

Allt det andra får lösa sig - jag kanske ska kräva av mig själv att ta tag i det ordentligt istället för att bara gnälla på allt -det funkar inte för mig.

Jag måste bara kopla bort allt som jag egentligen inte bryr mig om, och bara koncentrera mig på mig själv och mitt liv - ha blicken stenhårt framåt och inte låta något störa mig. I´m doing this for me!


Sitter nu själv hemma med massa tända ljus i hela vardagsrummet,mysigt men framför allt skönt! Jag älskar att vara själv, inte behöva underhålla någon eller nåt. Bara få vara heelt själv :)


Paaaah! hahaha en gammal vän hörde precis av sig! aah sååå fett!!

Tiderna med honom, wooohw! hahah neej, men det var så jävla chill. Klickade med honom direkt, kunde sitta och snacka i flera timmar. Skitschyst.

Så sjukt, tänkte på honom igår - och idag dyker han upp. Från ingenstans, varit borta i månader haha.

Aja,KUL iaf! :D


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards