madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 8 november 2011

Dont fucking hurt me !

Av madelene - 8 november 2011 00:08

Nu ska jag skriva om ett väldigt känsligt ämne för mig - Otrohet.
Antagligen blir det många hårda ord, och det är för jag verkligen HATAR otrohet.

Folk säger : Alla är otrogna någon gång.
In my ass säger jag till er idioter ! Jag skulle aldrig få för mig att vara det !
Fyll mig till bredden med alkohol,decka mig totalt, jag svär på mitt liv att du hade inte haft en chans till att få mig vara otrogen mot en pojkvän.
Man gör inte så,man ger inte den smärtan till en annan människa som otrohet kan framkalla.
Mer självkänsla än så måste man ändå ha ! Man måste tänka länge än så !

Visssa säger: Men han/hon får aldrig reda på det.
JO,karman kommer alltid ifatt dig,förr eller senare. Tro mig !

Grejen jag tycker är så sjuk är ju att man har ett val,man är inte tvingad till att ha förhållande. Känner man att man vill knulla runt,ja gör det, men du kan fan inte både ha kakan och äta den - du hör själv,det är ologiskt !
Antingen har du brud och håller dig till det hålet eller så skippar du brud och spelar golf istället (18 hål,för er som inte fatta,haha)
Jag tar killar som exempel,mest för jag är brud. Menar absolut inte att brudar inte kan vara lika jävliga !
Brudar ser ju sig själva som lite "bad girls" när dom är otrogna, och vem vill inte ha en bad girl att leka med ?
Mycket sexigt,tjejer. Dålig självkänsla säger jag bara,dålig jävla självkänsla !

Sen har vi dom som blir "offret" i en otrohetsaffär,du&jag tex. Vem har inte haft sex med en kille som har brud ?
Jävligt dumt och respektlöst !
Jag fick det att låta som en självklar grej att man haft sex med någon annans pojkvän/flickvän, menade dock inte så.
Talar för mig själv och I have been there,även om jag inte gillat det.
Stackars brud,som inte hade en anning om vad hennes svin till pojkvän sysslade med.
Jag ser otrohet och att ha sex med någon upptagen som samma sak,antingen får du smärta eller så ger du den.
Inget av det är bra !
Är en kille upptagen är han och får bli mitt ögongodis,INGET annat !

Det fula med brudar är att dom oftast känner sig jävligt mycket bättre efter dom haft sex med en kille som har brud.
Även om det inte är så,så känner vi oss jävligt mycket bättre än killens brud iaf. Vi tycker oftast att hon är en dum jävel som inte ser vad hennes kille gör. och om det är bra sex,då växer vi yttligare några cm och ser duktigt ner på  flickännen - Hon blir en dålig person direkt. Jag kan medans hon inte kan.
Vill du att en brud ska kunna förnedrar din flickvän så mycket ?
Jag tänker dock inte så,kärleken är viktig för mig. Fan va ordentlig jag lät :P

Det handlar alltså om att tänka 2 gånger,för vissa 100 gånger.
Ett tips,räkna till 100 innan du gör något med någon annan om du redan har förhållande. Är du fortfarande lika motiverad till att ge din kropp till någon annan än din baby så okeej. Men ge det en dag,så du kan dumpa din partner först.

För er som aldrig fått känna på otorheten så kan jag informera er om att den gör fruktansvärt ont.
En smärta som får en att bli helt utom sig. en stickande känsla i mage och hjärta.
Du skulle kunna ta ditt liv för att få bort smärtan....
En känsla jag helt enkelt inte kan förklara rikigt,jag finner inga ord.

Jag skiter i vad ni gör mot era partners eller hur ni har det i ert förhållande - Men hade du varit min pojkvän hade jag skjutit dig i huvudet, Utan att blinka.
Och det är ren sanning ! Tanken har varit jäävligt nära handling en gång i livet.
Jag är inte sjuk i huvudet,jag låter bara ingen trampa på mig sådär igen. INGEN förnedrar mig !


 

 
 
GundE

GundE

8 november 2011 08:16

Enligt mig så tycker jag otrohet är så mycket mer än det där. De som är otrogna är de svaga personerna i samhället. De som inte vet vad de vill. De som inte förstår vad dem ska göra. De som faller för grupptryck snabbare än vinden fäller ett löv.
Jag skulle också mer om jag var den drabbade varför min flickvän är otrogen mot mig, kan det faktiskt ha något att göra med vårat förhållande eller har vi bråkat? Har jag behandlat henne illa? ta inte det här fel nu. Du skriver bra och det var läsning som jag såg intressant. Men du måste ta upp alla aspekter om otrohet innan du skriver så öppet om det. Annars kan det skapa förvirring. Kram <3

http://gunde.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards