madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 7 november 2011

I beat your girl up !

Av madelene - 7 november 2011 23:43

Vem har bestämt att man inte får slå brudar ? Vem kom på det ?
Okeej,jag förstår att dom resonerade så förr i tiden,men nu ?

I dagens samhälle kan brudar vara fan så mycket värre än killar,i alla kategorier.
Så när en kille säger "jag slår inte brudar" blir jag fundersam och dömer killen till att vara en rikigt tönt !

Jag är en sån brud man skulle kunna ge en fet smäll,för jag förtjänar det !
Min attityd är inte att leka med,jag är inte tyst för du hotar med att du kommer nita mig,tvärtom jag proviserar dig ännu mer för att se om du verkligen gör det.
Jag skulle kunna slänga ur mig till ett gäng på 10pers "ja slå då,men slå så du deckar mig.För reser jag mig så loovar jag att du kommer få springa hela ditt liv. jag kommer hunt you down!"
Ja sen är det bara att vänta,se om killen nockar mig eller om han fortsätter bråka med mig,som absolut inte leder någonstans.
Slår inte killen,eller vem som helst - ja då är du faktiskt en nolla i mina ögon.

Det jag vill komma fram till är att man får slå brudar i dagens läge,kille som tjej,bara slå om personen förtjänar det.
Jag menar det är upp till bruden,ställer hon sig och är spydig och beter sig jävligt illa mot en 120 kg kille får hon ta smällen.
Hon ska inte tro hon kan bete sig hur hon vill för att hon är brud.

Sen säger jag inte att det är okej att slåss,absolut inte. Man ska inte slå bara för våldets skull,jag säger inte heller man ska slå så fort någon är kaxig eller för en person har gjort något dumt. Men pressar någon dig ut till det sista,så tveka inte. Du hade inte tvekat om det var en kille,eller ?

Man ska inte heller slå någon som redan ligger,det är liksom synd om vissa männsikor som inte fattar bättre.
Och du ska aldrig slå på någon som bokstavligen ligger ner,det är bara fult.

Nu låter jag säkert som någon som alltid är med i slagsmål och grejer,men nej då. Har slagits ett fåtal gånger i mitt liv,om vi inte räknar med när jag och mitt X fick riktiga spel på varandra,vi har ingen kontakt längre. Funkade liksom inte :P (ironisk för er där hissen inte nådde ända upp)
Har alltid resonerat som så att slår någon mig så har jag knäckt den personen så hårt att personen inte hade någon annan utväg än att slå mig.ord är hårdare än slag !
Men på äldre dar har jag insett att ibland blir man bara trött på folk och ger dom en smäll för att få tyst på dom.
Och om jag slagits ? jag slår bara om du slår ;)
Jag blir aldrig så arg,liksom. Man kan gå rätt långt innan jag skulle boxa dig,tror jag, men jag har varit där.

Och brudar,tänk på det är väldigt osexigt med flickor som slåss,så jag säger det igen
- Slå bara om personen ber om det,om personen pressar dig till det.Sista utvägen är en fet smäll i huvudet.
Antingen är personen en dum jävel som inte insett den har gjort bort sig och slår tillbax,eller så har du gett personen en läxa - Dont fuck with me !


LÅT INGEN TRAMPA PÅ DIG !
TA INGEN SKIT !
Kille som tjej,alla är vi människor.
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards