madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 4 november 2011

Ensam, bland en massa människor

Av madelene - 4 november 2011 20:42

Sitter och kollar på Idol, mest för att en Hässleholmare är med. Har ingen aning om vem killen är, men vet vems hans syskon eller kusin (whatever) är.

Hade egentligen inte spelat någon roll vem från denna trakten det var som var med i Idol, jag hade kollat ändå :P Man är väl sån, det blir liksom mer verkligt när en med samma dialekt är med,eller jag vet inte. Lite mer spännande iaf, speciellt när dom säger han är STORSLAGEN! själv har jag ingen uppfattning,eftersom jag endast sett 1 uppträdande med honom, den med Timbuks låt. och det hade jag oxå kunnat göra om jag fått öva in låten.... Så vi får väl se ikväll. förra veckan hade han tydligen varit sådär STORSLGAEN igen. Så jag hoppas det håller i sig till idag då.


Anledningen till att jag sitter själv är för att jag kastade ut Dinny och hans kompis. Hans kompis gick mig på nerverna redan efter 10 minuter-egentligen inte pga att han är han, utan pga brist på fakta,som min pussy till pojkvän inte vågat informera honom om.En grej som gör mig fullstädnigt galen av att höra gång på gång på gång på gång PÅ GÅNG, jag kokar upp på mindre än 5sekunder. Så jag gick in i sovrummet för att inte göra till en stor scen!

Efter en stund insåg jag att det fan inte va rätt att jag skulle ligga där inne en fredag kväll när jag har 2 jobb kvällar framför mig -NO FUCKING WAAY! Så jag skickade snällt ut dom. Jag är trevlig,jag försöker bita ihop!


Jag låter min gräns vara så jävla lång, och jag förlåter som om det inte var någonting att bli sårad.

Det gör ont! det svider varje jävla gång, jag blir så arg - mest på mig själv för att jag suddat ut gränsen fullstädnigt! Jag har glömt mig själv för att jag varit för snäll mot andra,gett för mycket av mig själv för att andra ska ha det eller må bra...

låter det konstigt ? Låter det som om jag tror jag är bättre än alla andra ? för det är inte min mening, sånt gillar jag inte! Folk som tror sig vara bättre. Jag har bara väldigt stor medkänsla för alla människor, jag har växt upp med att alla är goda - och man sviker inte eller ljuger för varandra, ingen människa gör det -vad man än har för relation. Sin medmänniska ljuger man inte för....

Men det där finns inte i verkligheten, här ljuger människan så fort den får chansen. Människor ljuger för att dom kan,för att människor har gett dom tillit.... ?? det där är så konstigt för mig, jag förstår inte verkligheten (men det är en helt annan historia)


Vad som händer nu är så jävla osäkert, så jag väljer att inte skriva mer om det.


Som sagt, jobb imorgon. Lär väl bli sådär,men pengar tjänar jag :)


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards