madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2011

Love you with all my heart...

Av madelene - 30 oktober 2011 16:25

Jag har mycket i huvudet, för mycket just nu. Mycket blev helt plötsligt mer....
Jag vet inte vad jag ska göra. jag har två känslor, som bollar med mig hela tiden. Ska jag - ska jag inte ?
Vad innebär det?
Jag borde göra upp en lista på "good and bad".

Det sätts så stort ultimatum på mig, dom lägger en annan människas liv i mina händer- jag som är 24 och knappt kan stå upp själv.
Dom förfinar mig och sätter helt plötslig upp mig på en pedistal, nu helt plötsligt duger jag.

För ca 4 år ca så var det precis det här jag föreslog, och då hade antagligen aldrig detta hänt! Det hade inte behövt gå såhär långt.
Men nu sitter vi i den har situationen, och då ska jag helt plötsligt ställa upp och leka hjälte ?
Åh det är så jävla svårt! För jag tror det har gått för långt, alla har misslyckats med sitt jävla arbete och detta har gått alldeles för långt. Det är för sent nu. Jag tror inte jag kan göra underverk, jag tror inte jag kan göra något. Hon sticker härifrån innan veckan är slut, det är jag helt säker på. För det har gått för långt,hon kan inte :(
Och det gör rätt ont, att ha insett det. Man vill inte tro det, man vill hoppas. Det är sorgligt när man förlorar hoppet om en människa....

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag bollar fram och tillbaka. Ska jag ge det ett försök ? Som sagt hon är borta inom en vecka, och ingen skada är skedd mer än vad hon gör emot sig själv, som ingen annan kan påverka.
Det kanske inte räcker till att jag bara finns här, inte just nu iaf. Jag måste ge lite mer.

Jag har som sagt redan gjort det här en gång, men fick alla vända emot mig och hon drogs ifrån mig. Där efter gick allt snett. + hon drog ner mig i fallet oxå och jag fick stora problem som jag inte behövde just då. Det var ett jävla helvete!
Är det värt att ta in henne i mitt liv så nära igen? Är det verkligen värt det ? och framför allt klarar jag det ?
Jag vet som såhär mycket, att jag inte orkar bry mig om hon sticker. Då får det liksom vara nock! Jag har gjort det hon bad mig om och sumpar det, ja då är jag gone!

Men jag vet inte. Jag vet helt ärligt inte. Magkänslan har försvunnit och jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra....

Ja ville ge henne hjälp- men inte mig som verktyg...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards