madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 14 juli 2011

lite av allt.....

Av madelene - 14 juli 2011 13:28

Jobba idag oxå då.

Har ju ett 100% vik nu över sommaren. Vilket är skitskönt!


Jag blir så sur när jag hör att någon annan dum jävel har fått fast jobb. Vissa av dom förtjänar inte det, inte innan mig! jag har fan kämpat i år, haft allt emot mig! Jag borde ha det lätt att få jobb idag, jag har ställt upp och offrat mig i 6år! Människor som är yngre än mig har jobb! Det stör mig, för soms agt vissa förtjänar inte det. Vissa har bara glidit fram och slickat folk i rumpan för att komma dit dom är. jävla nollor! Hatar sånt!

Men men, jag får väl min rätt någon dag. Enligt Gud får alla vad dom förtjänar tillslut, så vi får väl se. jag väntar på min tur.

Förhoppningsvis kommer den efter sommaren. Jag ska sträva efter min rätt då :)


Tänker ofta på en vän, som jag har tappat kontakten med. Först var det mitt fel att vänskapen försvann. Men när jag väl försökte återuppliva den, lite på hennes begäran, så skiter hon i det.

Okej i get it, jag var taskig och elak mot dig så nu måste du göra lika dant för att känna dig bättre ? jag hoppas inte det är så... :S

men det verkar som att det är min uppgift att hålla kontakten, och att jag ska vara där när hon vill det.

Har visat henne omtanke som fan, och försökt vara en del i mycket- men det verkar som att det bara är jag som ska höra av mig, + att jag bara ska vara där när hon vill det.

Jag hörde av mig och frågade om jag fick hälsa på henne. men då kom hon med någon faktiskt dum bortförklaring, som jag faktiskt accepterade för jag vet hur hon är som person. Men efter bara några dagar hörde hon av sig och behövde mig, så då tyckte hon att jag skulle komma och det som gällde för någon dag sedan var inte alls aktuelt längre, för då hade hon tråkigt.

Jag hade planerat annat eftersom hon sa som hon sa tidigare, så jag sa jag inte kunde. Sen dess har jag inte hört ifrån henne....... Bara what ? Vad fan.... Vad hände ?

Jag är inte den personen som duger ibland! Såna vänner behöver jag inte.


Nä nu ska jag fixa mig, sen drar jag och jobbar :)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards