madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 13 maj 2011

Ja0, som ungarna säger

Av madelene - 13 maj 2011 08:16

Låt oss se, låt oss se, låt oss se... jag har ingenting att skiva om.face the fact.

Aja.

Fan vad jag stör mig på grjer, såna onödiga grejer. Som knappt är värda att lägga energi på. Det är störigt. Jag skiter väl i hur du beter dig, du är ingen i min omgivning. mer än att ja, du kanske bor i samma sketna kommun som jag - jag ser dig ibland. Och då stör jag mig.


Kan störa mig på att någon är falsk, trots att personen inte ens är falsk mot mig. Jag äcklas bara av falska beteenden helt enkelt, falskhet överhuvudtaget. I cant stand it!

jag förstår inte meningen med att ljuga, jag gör verkligen inte det. Okej, vi alla har dragit till med en vit lögn -  den som inte skadar, inte spelar någon som helst roll-över på ett fucking klick.

Något som retar mig riktigt mycket, förutom när någon är falsk mot mig, är människor som leker något annat än vad dom egentligen är. Personer som är så pass falska att dom inte ens kan vara sig själva, utan måste överdriva och synas hela tiden,leka allanballan eller bitchen som inte bryr sig men som egentligen är rädd för allt. i dont get it ? Vad är det med människor som gör sig till för att passa in ?  dom försöker ju ändå vara annorlunda och unika. Dom snurrar till det för sig själva. keep in it fucking real bitches!


Jag menar ingen speciell i det här inlägget (så alexandra, ta inte åt dig :P)

Jag bara berättar vad det vääärsta jag vet är ^^


Några andra som ljuger, det är regeringen, eller politiker överhuvudtaget. Dom har jag tappat all respekt för. jag lever efter mina egna regler.

lyssna noga! bättre text finns knappt!


 
 
Ingen bild

Alexandra

23 maj 2011 23:31

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH vadå ta inte åt mig? nu tar jag åt mig bara för du säger så din bajs;) haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards