madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 7 maj 2011

with an attitude

Av madelene - 7 maj 2011 11:52

 Missade antagligen ÅRETS fest igår. Det var tråkigt som fan. Men sommaren är lång,eftersom den började i april, så det kommer fler tillfällen. Midsommar statsar jag stenhårt på, och hoppas på att vännerna i Melbbystrand är på som fan! Det var skitlängesen vi såg,och jag kan tänka mig att det även var längesen alla dom var samlade. Så på midsommar laddar vi upp för en riktig fest. Hoppas inte folk jobbar bara...

Sen har jag lovat mig själv att dra upp till göteborg i sommar och hänga med dom där. Måste träffa min kompis lilla flicka, det är dåligt att jag inte gjort det än. men det är aldrig försent :)


    

(Adelene och jag, för längesen  )


Aja. Anledningen att jag missade festen i göteborg igår var för att jag tog på mig 16 timmars arbete idag. Jag tänkte inte mig för och råkade dubbelboka. Så börjar klockan 14-20.30 sen börjar jag jobba på mitt andra jobb 21.00-7.00 Gött med pengar, men oj så jobbigt. Eller jag fixar det här, det är lugnt så - gött med pengar :D

Men det är fint väder och det hade varit så mycket skönare att bara få ligga på min balkong och sola. men ack nej. Det blir inget med det denna helgen. För imorgon när jag varknar så åker jag dirr till dinnys mormor och morfar och firar älsklingens födelsedag. Sen kan jag dock njuta lite :) Dinnys morförädrar har ett så otroligt mysigt ställe ute vid en sjö. Det är fridfult och lugnt, mitt ute i naturen. Dock blir det lite arbete oxå, då vi ska hjälpa dom att måla om huset.

jag är höjdrädd som fan så jag kommer väl mest stå på marken, i bikini :) strävar efter hawaii brännan ;)

Kommer befinna mig ute hos dom några dagar. Skönt det är att komma härifrån, fast jag egentligen hade behövt vara hemma. Men det får jag ta senare, det är inget brådskande egentligen. + där ute får jag två fluger i en smäll - bränna + lugnet. Tror inte det går att vara stressad där ute :)


Aa, så är livet för mig denna helgen. Det är fullt upp flera veckor fram nu. lillebror konfirmeras, kusin fyller 18, jobb, jag fyller år, fest.

Sen går jag på mitt sommarschema. Som jag har längtat! Fasta tider,rutiner! Man börjar nog bli vuxen om man börjar älska det,eller mogen kanske - whatever.


Rätt roliga samtalsämnen vissa kan ha. Sanningen kommer sakta men säkert fram. Det var aldrig jag som var the bad girl i det hela. Jag har aldrig varit en bad girl! Jag är trevlig och duktig som fan!

Jag är aldrig elak för att jag kan (eller jo kanske), men oftast uppfattas jag elak och dum för att sanningen svider!


    

Får väl ta och fixa mig,käka och lite sånt. Sen kommer farbror och hämtar mig :)

Peace!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards