madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 16 april 2011

"if you only have 10 cents left to go and polish your shoes"

Av madelene - 16 april 2011 16:20

ja minnsan. Fan vad fett det hade varit med en iphone 4. lite stor kanske, men oj så rolig och snygg.

Har verkligen hatat iphone och tuch skitet,alldeles för kompicerat för mig. och tålamod är inte min starka sida direkt, så jag har aldrig intresserats av att lära mig dom. Får mest bara sinne.

Men nu,helt plötsligt, vill jag ha en iphone. Känna mig coool med en iphone ;) hahaha mobbat.

Frestelsen faller på kameran och dom roliga bilderna man kan ta med den, och sen spelen och aparna och dom coola skalen. Fett.

Får se om jag skaffar mig en, eller får en kanske ;) paaappa  

nej men kan kanske få en genom mitt abonnumang.


aja. Lördag idag och jag har sovit ut som fan. Det tog på mig att jobba natt i torsdags. Sov typ hela dagen igår. Är fortfarande trött men har diskat lite grann idag + renbäddat. Så lite duktig har jag varit.

Resten av kvällen består av film och mys :) kanske spela lite spel som vanligt :P hahaha vårt tidsfödriv. Hålan har för lite att erbjuda liksom,dööd!


Imorgon ska jag till en hjärnskrynklare :P nej men något som jag tror kommer funka.

Hon ska få mig att tänka annorlunda, ändra tanken. Imorgon ska vi bara prata, jag ska berätta om mitt lilla helvete som drabbar mig titt som tätt.

Tänker inte berätta så mycket mer om det förrän jag är färdig hos henne och vet om det funkar. Funkar det så är jag en helt ny människa om 2 veckor :)

Det är bara tanken som ska ändras!


 

nostalgi och massvis med trygghet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards