madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 6 april 2011

INGEN kan trycka ner mig, mer än jag

Av madelene - 6 april 2011 19:47

Nu ska vi försöka hitta orden. egentligen har jag för mycket tankar för att få rätt på orden just nu, men detta publiceras fortfarande inte på något förlag väl ??

my way då ja!   


usch vad trött jag är, skulle lätt kunna lägga mig. Men då vaknar jag garanterat vid 3-4 och tycker jävligt synd om mig själv, så blir morgon dagen oxå fucked...

Är trött på mitt eget tänkade, det är så jävla deprimerande. Är trött på mig själv som inte klarar vända tanken, för ni ska veta att den positiva tanken glimmar igenom allt det där svarta imellanåt. Men jag väljer, eller mitt undermedvetna väljer att bara se det svarta. (eller är det undermedvetna som är glimten men JAG väljer att se det svarta ? snurrigt :S)


Inatt kunde jag inte sova trots att det sved i ögonen av trötthet.

Jag försökte med allt, precis allt! Baby låg och kliade mig på ryggen, masserade mig, kliade mig i håret och massa annat mysigt för att jag skulle slappna av.  Räknade både får och allt annat, försökte trötta ut hjärnan med mina egna tankar. tänkte att "det gör inget att jag inte sover så mycket denna natten, en natt, det gör ingenting, ta det bara lungt". Men det var helt meningslöst, jag somnade inte i alla fall. tankarna föll hela tiden in på något negativt.

När jag legat i 5 timmar så blev jag så ledsen på mig själv och panikattackerna kom. dom negativa tankarna började påverka mig.

 Jag hade ett jobb att passa klockan 7, och jag hade inte fått en blund, inte ens i 10 minuter - jag hade inte tid med det där. folk skulle bli besvikna, jag skulle göra mig själv besviken och allt var så jäva negativt det bara kunde blev. Inget var eller skulle bli som jag ville.

Det är en frusterande känsla, take my life känsla   


Ringde mamma klockan 5 och hon fick mig att fixa hela situationen efter en timme. ringde jobb och berättade hur det låg till men erbjöd mig att komma vid 12 istället, vilket dom inte hade några problem med. Då släppte allt, då hade jag inte längre någon press på mig. Drog hem till mamma, drack varm tee och somnade skönt till pretty woman i mammas&pappas säng vid 8 tiden. Ställde klockan på 11 och allt flöt på så jag kunde va på jobbet 12.00 :)


Älskar mitt jobb, dom är så underbara och fina människor. Man får så mycket tillbaka. Jag känner mig uppskattad, vilket jag egentligen gör hela tiden inim mitt arbete (jag är grym på det jag gör   )

 

nu ska jag umgås med min käraste lite   han är så fin mot mig.


tråkigt inlägg. blir bättre en annan dag. Ser fram emot helgen :)

Hatar att vara pank som en lus! welcome to sweden swedish people under standarN.


kisses!


  

Lillebror  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards