madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 1 april 2011

make my day

Av madelene - 1 april 2011 08:55

Nu är jag sådär virrig i huvudet igen. där inget make any sense. Vad ? Vad fan är det nu ?!


Igår gick jag och la mig vid tolv, waaow! Vaknade halv sju imorse och kunde inte somna om, to bad.

Så nu sitter jag hemma hos min mamma (och pappa för den delen också). Hade jag beslutat mig för att vara kvar hemma så hade jag antagligen mått riktigt jävla dåligt just nu, och inte klarat av att ta mig upp och hela dagen hade varit förstörd, antagligen hela helgen. Men nu bestämde jag mig för det här istället, och slipper den där okontrollbara panikångesten och depressionen, just nu iaf. Vi får hoppas jag kan hålla den borta, och att jag släpper oron om att bli depreimerad, för det kan ju vem som helst att bli dum i huvudet.


Skönt det var att få skriva av sig det där, det där lilla. Hade tusen saker på hjärnan som jag hade tänkt gnälla om. Men plötsligt känns inte det lika relevant, who cares you know.


Fan vad jag vill vara jag, och få njuta av det. det kan jag ju säga.

Blir så trött på dom viktiga människorna i min närhet som inte lyssnar på mig, vad jag har att säga, och tror på mig. Jag blir ofta behandlat som ett barn, ett barn som gnäller utan eftertanke. Men lyssnar man på mig, så hör man eftertanken. Det är inte bara gnäll. Vissa grejer är rent åt helevte faktistk, vissa människor är falska och slickar vissa i röven medans andra får se deras riktiga jag som inte alls är lika snällt och trevligt. Det är så, många människor fungerar så - äckligt!

Jag blir så förbannad på orättvisor, det är sånt som gör mig sur. stryyyyyyyk!  


Aa nu blev det lite gnäll ändå. Och oron sitter där i kroppen som en smeck!

ge mig possitiva tankar ?  

 
 
` isabella szerafia.

` isabella szerafia.

2 april 2011 07:06

SV:
Tack så mycket! Bara det att du tog dig tiden att läsa allt och sedan skriva en sådan kommentar betyder oerhört mycket för mig!
Har varit hos psykologer tidigare osv, men det har inte hjälpt så jag anser att detta är någonting jag måste klara mig ur på egen hand.
Hoppas även att du mår bra snart, allting löser sig med tiden. Det vet jag, man måste bara försöka vara positiv. <3

http://szerafia.se

madelene

5 april 2011 16:37

förstår vad du menar med psykologerna, funkar inte på mig heller. Men har bestämt mig för att söka någon hjälp iaf. livscouch eller nåt, även om jag misstänker att jag kommer få spel på en sån possitiv jävel, som vänder ALLT negativt till possitivt. går jorden under så hittar såna människor något litet possitivt iaf, eller så är jag bara för negativ :P men behöver självkänsla, fattas den fullständigt. har dock jävligt bra självförtroende, hur det nu går ihop :S
ja det löser sig, förr eller senare. man måste bara lära sig att ändra tankten. Ta hand om dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards