madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2012

MASSOR av kläder -storlek 36-42

Bloppis-annons
Av madelene - 8 augusti 2012 17:20

Hoppas någon är intresserad.
Kläderna behöver kanske en tvätt och stryckas - eftersom dom har legat nerpackade ett tag.

Men annars är där inget fel alls på kläderna. Det mesta är som nyskick.


klicka på bilderna fö ratt få dom större.
och alla bilder är tagna med mobil.


Frakt tillkommer i priset om jag behöver skicka kläder.

 

 


     

Stretch-jeans strl 38-40 - 80kr


Jeans kjol aldrig använd strl 38-40 - 50kr






Svart vanlig kjol med dragkedja därbak. strl 40-42  - 20kr







Klänningar


 


Svart klänning, "naturligt noppig" (?? den ska alltså vara så)  strl 40 -30kr




Turkos klänning. fodral. srl 36. knappt använd. -50kr





 Puder rosa Sommarklänning. strl 38 Tunn-genomskinlig. Aldrig använd. - 20kr


Svart klänning. strl 38 .Dolce Gabana tryck framtill.aldrig använd -20kr



Lila klänning. strl 40. aldrig använd. 50kr


Svart "skol-klänning". strl 40. Krage upptill. fickor. -30kr


Brun-rosa rutig klänning med knappar hela vägen. Strl 38. 40kr

Mörkblå tub-klänning. strl 38. band och rosett fram till. -50kr



Jackor

 

Härlig röd vår jacka. str 42. stora knappar Aldrig använd. -100kr



jeans jacka. strl 36-38. figur sydd. aldrig använd. -100kr


Krit-streckad kavaj med insydd hood i. strl 40. Aldrig använd. 100kr




Koftor

Svart tunn bomull kofta. strl 40. aldrig använd. 50kr      

l


Vanlig beige skön tröja med fickor. dragkedja fram till. strl 40. 10kr



Rosa-lila söt kofta. strl 38-40. -20kr


Limegrön kång kofta. strl 40. Aldrig använd. 30kr




Tunnikor



    

Grön skön mjukis tröja utan armar. strl 40. -30kr



    

Svart tröja. strl 36. 3 knappar upptill. Aldrig använd. -40kr


orange tröja (samma som ovanför). aldrig använd - 40kr






 


Grå ballong liknande tunika. strl 40. -50kr


 


Grå mönstrad tunika. strl 40. Band baktill. -40kr




Vit tunika. strl 40. -20kr



Randig tunnika. strl 38. 20kr.



Linnen


Vitt linne. strl 36. ressor nertill. aldrig använd. -20kr



Rött linne. strl 40. bling bling detaljer på banden. knappt använd.- 30kr



Vitt linne. strl 40. aldrig använd. 30kr



Vit tub linne. strl 44. aldrig använd. -40kr


Mönstrat linne med guld detaljer framtill. strl 40. -20kr


Krit-streckad halsterneck väst. strl 38. aldrig använd. 40kr.



Tröjor

        

"silkes" skjorta. strl 38-40 Aldrig använd. -30kr

 


Brun tröja med lila detaljer. strl 40. -20kr


Röd tröja, med lite volang. str 38. aldrig använd. -20kr


  


Svart tunn tröja. strl 38. delad framtill (så man kan ha linne under) - 20kr

Hallon rosa tunn tröja. strl 40. -20kr



Under-kläder

    

Svarta fin shorts. strl 42. fickor baktill och fram till. aldrig använda. -80kr

                               

Vit-krämig lager-på-lager kjol. stril 40. Aldig använd. -40kr




Skoor

   

Strl 37. kanske 5cm klack knappt använda. -50kr

 

strl 37. använda en gång. 2-3 cm klack. - 30kr

strl 37- 38. aldrig använda. 5cm klack. - 40kr.



   

Strl 37-38. 3cm klack. -30kr

strl 38. - 30kr

    

Strl 37. aldrig använda. -40kr 

      

strl 38. Aldrig använda. - 50kr

Kläder & Skor, Säljes - Hässleholm (Skåne län)
Pris:    10 100:-

Kontakta mig

 

Ditt namn:

Din e-post:

Ditt telefonnummer:
   (frivilligt)
Skriv in koden som står till höger:
   Spamskydd  
Text:

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards